dinsdag 29 januari 2013

Incoming today

Ik ben geen grote fan van mijn ontvangen letters te tonen, maar ik blijf van die kleine extra's, enz. krijgen. En ik kan die toch niet zomaar onvermeld laten, toch?
I am not really a fan of posting my incoming letters, but I keep getting these little extras etc.  And I can't let those go unmentioned on my blog, now can I?

Kijk eens naar de mooi gedecoreerde enveloppe,
en mijn penvriendin heeft de stickers die ze gebruikte, speciaal voor mij gekozen.
Ze heeft ook stickers en een kleine bladwijzer er bij gedaan.
Look at the nicely decorated envelope,
and my pen-friend picked the stickers she used, especially for me.
She also added stickers and a small bookmark.



En niet alleen dat, ze heeft er ook nog een zelfgemaakte magneet in de flop gestopt!
And not only that, she also put a homemade magnet in the envelope!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for your visit. Please leave a message!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...